Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Back in the Vardag!

Publicerad 2009-02-03 17:14:25 i Allmänt,

Jaha ja.. då var man igång igen då.. Jag dog inte! Tack alla för alla fina krya på mig ord, de har verkligen värmt!

Igår var det tävlingsträning på klubben med specialtränare, han   är en mycket grym dansare från landslaget. Jag var ju dock inte med då eftersom mina krafter är ytterst få i min kropp. Men nu jävlar är man på framåtströvande igen... Man uppskattar att vara frisk så mycket mer när man precis har varit sjuk.

Varit på jobbet idag, tog alla mina krafter för denna dag. Så ikväll blir det inte så mycket mer än att se på tv som gäller!

Hm.. undrar när man kan komma igång ordenligt?.. De var ju den här veckan mitt nya liv  skulle börja.. Ja, ni hörde rätt nu är det snart dax för att skärpa sig efter jul.. haha.. ja jag vet att de gått lite längre tid och jag har unnat mig lite väl mycket den senaste tiden så från Måndag... Nästa vecka startar nya livet! Då ska jag sätta upp alla mål... Bara man kommer igång så..

Vad dålig jag är på att tajma saker och ting föresten, idag när jag hade min första dag då började ju VM... så dumt! Hade ju varit kalas och varit lite halvrasslig men ändå kunnat motionera skidmässigt framför tven om dagarna.. men nää... då börjar man jobba igen :)

Mycket sjukdomar som rör sig bland oss nu... inte konstigt att man trillade dit till slut många som går och hostar på jobbet, på dansen och överallt annars också för den delen... Förstå vad mycket baciller de flyger runt och vad mycket sjukdomar man slipper få! De gäller att tänka positivt.. hehe..

Nä nu är jag hungrig blir inget med ketchup, mina smaklökar är inte var de brukar vara. När jag äter ketchup (vilket jag älskar annars) smakar det bara illa, samma med såsen jag hade till min mat idag.. smakade illa.. jag menar Bea sås? Sen när brukar den smaka illa.. hm... jaja får väl hoppas att allt kommer smaka som det brukar snart..

Uppdatering ang F-luggen så har den nu växt en bit till som ni ser på bilden nedan.. så mycket har den växt sen den 7 nov. HELT sjukt vad kort den var då....

Ha en trevlig kväll.
Kram
Maria - återuppstånden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela