Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Impuls är inte alltid så bra för mig...

Publicerad 2008-11-07 21:59:16 i Allmänt,

... NU har jag gjort det igen.. klippt mig på impuls.. och jag blir ju sällan nöjd så jag förstår inte varför jag fortsätter göra detta.. iof det är ju  bara hår så det kommer ju växa ut igen.. men denna gången har nog frisören straffat mig eller något annat.. undra vad jag gjort för dumt... jaja.. jag har iaf en lugg på 5 mm nu.. som ni förstår så står den rätt upp?? varför.. och när han klippte av den gick på en sek så jag han inte riktigt med... De jag inte förstår är varför man klipper såhär när jag sa att jag inte vill ha för kort lugg då den bara står rätt ut då.. eftersom jag har en virvel precis i pannan.. hm.. ja han ville väl se själv... haha.. jaja de jag kan göra är att skratta åt eländet..  Haha nu kan de inte vara några problem att förbli singel iaf.. alla lär ju funderat om jag har skabb eller dyigt..
jag får väl ta o bjuda på en lite bild...
Nu undrar jag om man kan gå på krogen i mössa??.. ; )



Annars har det varit en bra dag måste jag säga..  Jobbat.. handlat inför morgondagens festligheter... och så har jag städat klart så nu har jag så fint så...

Har även hämtat ut biljetter idag.. så nu kommer jag och lojs med alla säkerhet in på juldagens galej i tierp...

Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och svära lite över min fläckvisa stubb HAHA..

Ha en härlig fredag!

Många kramar
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela