Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Mystiska ljud del två....

Publicerad 2009-08-11 19:11:41 i Allmänt,

Den förra historien om mystiska ljud var av den lite mer sexuella karaktären, de som kommer uppdateras nu har inget med sex att göra.. (iof har det säkert nån konstig människa som gillar sånt här också) För er som missat den första historien om mystiska ljud så finns det inlägget här.

Nu till historien....Jag varnar känsliga läsare för lite skitprat..... Igår när jag träffade karln min så sa han:
-HAHA... i natt har du pruttat i sömnen!!
- Va, ???! sa jag lite smått generad och undrande hur jag kunde vara helt ovetandes om denna ljudeffekt.
Tobbe fortsatte sin historia lite mer detaljerad... medan jag hoppades på att min röda färg i ansiktet doldes av den knappa men ändå befintliga solbrännan i ansiktet...
-Första gången när jag vaknade till trodde jag du välte kattställningen (en stor klätterställning för katter) men när jag tittade upp så förstod jag att du inte vält den utan vad det var.... (skapligt man släpper väder så de låter som om man river hela sovrummet, hu va kvinnligt)

Tro nu inte att jag tycker det är jätte äckligt och att jag inte tycker kvinnor ska prutta...alla pruttar.. vissa mer än andra... MEN de var ändå pinsamt att jag var helt ovetandes om denna händelse och stackars Tobbe hade vaknat flera gånger...  tur att han sover djupt i vanliga fall.. vem vet jag kanske är som ett smatterband nattetid?? Låt oss hoppas att så inte är fallet och att detta var ett undantag. :)

Vad har hänt mer för viktig information i mitt liv? För den här historien var ju otroligt spännande händelse för er att läsa om...

I fredags var jag på besök i Tobo, ompysslad och otur i bilbingo :)

I lördags var det Poolparty hos Danne och Linda som stod på schemat, de var riktigt roligt! Drinkar, skratt., bad i både pool och badtunna och i goda vänners lag... kan de bli bättre?

Sen har vardagen dragit igång igen.... om fredagen innan semestern är den bästa på året så är söndagen innan man börjar jobba igen, en av de värsta.. Sen när det väl är måndag så är man ju igång... allt rullar på... skönt nästan att få tillbaka rutiner och sådant.. även om de såklart är underbart med semester. Jag tycker  jag haft en fantastisk semester!

/M


Kommentarer

Postat av: P & L

Publicerad 2009-08-12 06:37:21

Vi brukar säga som så, att på nätterna är det lagligt att ge ifrån sig sådana ljud, för när man sover så är man inte medveten om vad man gör.

Så fis på du Fröken Ström.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela