Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Mystiska ljud..

Publicerad 2009-05-11 17:27:48 i Allmänt,

Vilken bra kväll det var igår.. förutom en liten typisk fröken Ström detalj..(Varning till känsliga läsare!)

Hemmamatch för mig igår kväll,  film och mys i soffan stod på schemat.. Sen var det läggdags alldeles för sent som vanligt!.. Jag satt mig för att slå av datorn och Tobbe stod vid sängen... så kom frågan:

-Vad är det som låter?

- Vaddå, sa jag... Jag hör inget?!

-Jo, det är nåt som låter... kom hit då så får du höra ..


Jag knallade till sängen och så hör jag...... brrrrrbrrrrrrrrbrrrrrrrrrrbrrrrrrrrbrrrrrrr...
Oh shit! hann jag tänka innan Tobbe säger:
-Det är inte så att de är nån massagestav som låter? (lite skämtsamt)

Plötsligt slog de mig.... ojsan de är ju precis här jag har min lilla gömma... OH!... Vi börjar asgarva medans jag tar fram "the black box" som kvällen till ära vibrerar... Oj vad jag blev generad.. Tänkte smita ut ur rummet för att stänga av oljudet. Men han sa åt mig:
 - nää nää stanna här nu..
så lite lätt rödrosig om kinderna öppnade jag lådan... Började leta vilken som var boven i dramat.. och tillslut fann jag den skyldiga... LELO... ett designat ägg som jag tydligen missat stängt av lite grann...

Tobbe låg på sängen och skrattade som en galning.. Jag skrattade en hel del jag också...Detta är bara något som händer mig... Mitt liv är ibland som en komedi film.. Jag lyckas då med allt!

Var bara det jag ville förmedla ikväll
nu dansträning!

//M



(Boven i dramat)

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2009-05-11 18:50:20

HAHAHAHAHA, du fick leta också!!! HAHAHA, en alldeles underbar historia darling! Det här slår alla historier hittills - lätt! KRAMAR

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-05-11 21:30:57

Hahahahhahaha jag tror jag dör! Faan va roligt hahah :D

Postat av: Dharmannar

Publicerad 2009-05-12 19:42:16

Jag har hittat till din blogg.. och lär säga att det var väldigt underhållande för mig och läsa detta..skrattar

Bra Maria..=)

Postat av: erica

Publicerad 2009-05-12 20:27:34

ha ha ha, fyyyy vad pinsamt!

måste säga att din blogg är riktigt rolig att läsa :) hit återkommer jag titt som tätt :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-05-13 19:46:25

Haha! Kan tänka mej att det blev ett gott skratt! gjorde ett liknade "misstag" när vi förra helgen, jag leif o min lilla syster, håller på att packa upp o packa om mina flyttkartonger, då dyker den magiska svarta med guldkant upp hahaha.. alla fick sig ett gott skratt. jag var ju bara tvungen o se om det fanns nått batteri kvar.. men icke!! Hahaha

Postat av: camilla

Publicerad 2009-05-13 20:15:41

Hahahaha, kollar inte in här så ofta.. Men de kanske man borde ändra på ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela