Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Undra hur det gick?

Publicerad 2014-03-13 15:49:13 i Allmänt,

Jag vet inte, jag vet inte alls.. Det var min personlighet de skulle kolla idag. Jag försökte tala om vem jag är och varför jag skulle vara intressant att titta på i rutan. Svårt är det.. Mina intressen familj, hus och hem är väl inte jätte exotiska! Bugginstruktör tyckte hon inte heller var så kul tror jag :) haha.. Jaja vi får väl se! Svarade fel på några bakfrågor men om jag ska tänka positivt svarade jag rätt på fler! Vi får väl se vad som händer, innan 6 april vet jag. En erfarenhet rikare. Hon avslutade med att säga att jag hade ett jättefint leende.. Det är ju positivt iaf! Haha

Jag håller tummarna, hoppas ni gör det också! 

Önskar mig kramar när vi ses!

/M

Kommentarer

Postat av: hanna v

Publicerad 2014-03-13 16:59:48

Meeen guud så spännande!! Hade missat hela den här processen!! Shit vad kul om du skulle komma med! Sätta lilla kessmanbo på kartan!!! Håller tummar och tår att de hör av sig med en till uttagning! Kram ♥♥♥♥

Svar: Hehe.. :) ja de vore nåt det :) tack för hejarop! Kram!
Maria

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-14 13:57:39

Klart jag håller tummarna ...tror inte dom kan motstå din ärliga naturliga charm ...jag har bestämt att du går vidare
kramar "den okända gamlingen"fniss

Svar: Jag har mina aningar okände gamling! Du vet hur nyfiken jag är! :)
Maria

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-17 07:28:38

Spänningen är ooolidlig..men ganska kul..kanske hör jag av mig nån gång
kramar"gamlingen"

Svar: Ja ganska kul ;) kram!
Maria

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-18 16:18:19

kul! vad ställde dom för bakfrågor? *nyfiken* :)

Svar: Allt möjligt om bröd och andra bakverk. :)
Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela