Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Nya tider,

Publicerad 2014-01-07 15:52:33 i Viktkampen,

Innan jul handlade jag mest choklad och andra baktillbehör till att framställa julgodis och andra onyttigheter! Idag handlade jag mest grönsaker och frukt! Jag var faktiskt inte ens sugen på sötsaker utan det vattnades i munnen när jag tränkte på fruktsallad. Antagligen ända fördelen med allt klappa ihop kost och träningsmässigt. Huvudvärk har jag dock! . Sockerberoendet försvinner om ca 1 vecka bara att bita ihop.

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela