Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Bakningen ligger på hyllan!

Publicerad 2014-01-08 21:21:08 i Viktkampen,

Just nu har jag baknings förbud. Vi kör en sockerfri och onyttighetsfri månad för att få bort suget. (Undantag helgen 18-19 jan) Anledningen till att vi bara kör en månad är att jag tror inte att man klarar sig med att ta bort allt onyttigt. Alltså att det inte fungerar i längden med förbud. Nä äta av allt men inte alltid är ett bra utryck! 

Så därför ska jag försöka prova lite nya goda recept, tips mottages gärna!! 

Idag blev det timjan och fetaostfyllda kycklingfiléer med pressadpotatis! 

/M



Kommentarer

Postat av: Linda Lundmark

Publicerad 2014-01-09 05:15:03

Hej. Skickar en sista hälsning från Hawaii där vi snart ska ta oss till flygplatsen. Ser att bloggen är aktiv igen. Jag tar gärna emot receptet på kycklingen med fetaost via mailen. Jag kan äta den, lite osäker på Patrik. Behöver dra ner lite på det söta och onyttiga, helt otroligt vad amerikanarna har socker i allt.

Vi ses 15 februari då vi ska fira lilltjejen som fyller år.
Ha det bra tills dess.
//Linda



Svar: Hej fru Lundmark!! Era luringar! Hoppas ni har det kanon bra och att ni mår bra och att redan går bra. Skickar recept när jag får möjlighet. :) jag har dock inte så strikt i maten med socker. Men alla godsaker, snabbmat och läsk går bort nu ett tag.

Blir kul att ses!! Tar ni med bilder från Resan och vigsel?!?!
Kram!
Toboia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela