Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

2014

Publicerad 2014-01-04 00:14:20 i Allmänt,

Hej,

Ja, det var ett tag sedan jag skrev ett par ord här Instagram har tagit över, men nu när det är nytt år igen så tänkte jag att det är dags. Inte så mycket nyheter dock. Förutom att liten tösabit utvecklats otroligt mycket. Men jag:

- Fattar fortfarande inte var tiden tar vägen.

- Fortfarande sjukt nöjd med familjelivet min karl och unge är de bästa tänkbara.

- Älskar fortfarande att bo på landet.

- Ja, jag är fortfarande Arbetssökande (tips mottages fortfarande tacksamt)

- Kämpar fortfarande med mina kg hit och dit även om jag nått ett delmål. Kör jag på nästa delmål i viktkampen.

- Har fortfarande mycket planer för hus och trädgård.

- Hoppas fortfarande på en lottovinst.

Nytt är väl att jag har som tanke att uppdatera lite mer framöver... har ju mycket planer, familjeliv, jobbsökande, vikt, trädgård, hus, och förhoppningsvis bröllop framöver.. då kan de säkert vara bra att skriva av sig lite.. så man inte blir tokig av alla tankar... :)

På återskrivelse...
/M

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2014-01-04 02:24:11

Ja Sunshine, en comment här är ju då att föredra såklart.

Först av allt.., long time no see..
Nån midsommardag sist, på väg hem tror jag?

Shit.., tiden rinner iväg.
Plötsligt står man där med fru/make (nåja, vi syndar ett tag till!), villa och en liten plutt.
Fantastiskt alltihopa or what!?

Tiden går så jävla fort ibland, på gott och ont..tyckte det var igår jag gjorde snöänglar..:-)

Nå.., Smurf, vad hände där?
Är ju själv landstingsanställd pendlare sedan några år. Hade jag inte direkt i planerna för 5 år sedan..
Hoppas du hittar ett jobb. Och ja, jag håller ögonen öppna!

Lottovinst eller ej, så måste vi ses nåt och prata ikapp. En playdate kanske? Du bakar. Är hemmapappa från mars..

Kram.

/ A

Svar: Hej!!

Jisses det är verkligen längesedan!! Låter mycket bra med playdate!! Jag bakar gärna :)

Haha, ibland känns det som nyss du låg där och simma även om det är galet längesedan.

De flyttade firman till Skåne tyvärr blev det inga tjänster kvar här.. Tack för öppna ögon. (Även bra när du ska ta hand om lillkillen)

Kramar!!!
Toboia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela