Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Härlig dag

Publicerad 2014-02-11 23:22:20 i Allmänt,

Vilken härlig dag vi har haft efter en turbulent natt. Mysan har varit piggelin i natt efter en hostattack så när hon äntligen somna kändes det onödigt att kliva upp. Så vi var hemma idag. Solen sken och det var riktig vårfeeling, helt galet det är ju bara den 11 februari! Nu snöar det dock vilket känns mer normalt.

Kvällen spenderade jag med härliga vänner. Det är så härligt med människor som är så fantastiska som dem! Super mysig kväll med många skratt! 

/M






Kommentarer

Postat av: X-kollega

Publicerad 2014-02-15 15:11:45

Trodde nästan det var min lilla A på bilderna. Lika overall, men hon har grön mössa med kossor... :)

Svar: Hehe!!! Ja den är fin! :) men lite konstigt kanske om jag skulle lägga ut en bild på henne här :) :)
Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela