Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Första jobbveckan

Publicerad 2014-04-12 22:54:27 i Allmänt,

En vecka avklarat på mitt nya jobb. Jag har varit en slagen hjälte kvällstid den här veckan. Mycket att ta in och mycket att lära sig. Men det känns bra, riktigt bra. :) 

I morgon firar och och Tobbe 5 år ett år som förlovade. Tiden har gått fort samtidigt som det känns som vi alltid varit ett par. Han är en del av mig. Vi firar nog med familjemys med god mat och massor av kärlek!

Hoppas ni har en trevlig helg!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela