Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Påsken närmar sig!

Publicerad 2013-03-27 15:46:09 i Allmänt,

Jag ser verkligen fram mot långledigt med hela familjen. Vi städade i måndags och igår påskpiffade vi blev riktigt mysigt härhemma. Nu är vi redo för fyra dagar ledigt! Blir middag x2 med familjen och många oplanerade timmar.

Hoppas kunna klämma in lite träning också för påskgodiset ropar väldigt högt från skåpet! Vägning i morgon jag är glad om jag stått still då förra helgen bestod av absolut noll träning och mycket goda kalorier in i munnen!

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela