Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

H E L G

Publicerad 2013-03-01 12:06:38 i Viktkampen,

Så skönt med fredag. Även om Tobbe har jour igen så är det ändå skönt med helg!

Sockersuget verkar gett upp! Jag är inte sugen alls, det är så jäkla skönt! Även om jag var medveten om att mitt fusk resulterade i viktuppgång och uppgång i midjan känns det ändå surt nu med en uppförsbacke. Cm och kg som jag redan tappat en gång som ska bort till och börja med. Surt, men självförvållat! Nya tag pepp pepp!

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela