Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Grönsaker är INTE godis

Publicerad 2013-03-03 00:19:17 i Viktkampen,

Har varit duktig ikväll enligt mig. Har varit sjukt sugen på den största godisskålen i världen. Men just ikväll föll jag inte i klorna på frestelsen utan morotsstavar och fruktsallad har stått på snacks menyn ikväll. Känner mig nöjd.

Jag tror på att äta allt men inte alltid när de gäller att leva en sund livsstil men nu tänkte jag mig en kickstart så jag tänkte låta bli godis, snacks och skräpmat i minst en månad. Min störta motivation är självklart att överföra sund livsstil på lilla M. Men även brudklänningar. Haha när jag känner mig skit less på den där träiga moroten googlar jag brudklänning och bläddrar mellan bilderna. En dag hoppas jag att jag får ha en sådan vacker klänning och den ska sitta snyggt dessutom!

God natt

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela