Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Fantastisk dag!

Publicerad 2013-03-11 22:30:35 i Allmänt,

Vilken otroligt lyxig dag! Jag hade tid på hudkliniken idag på förmiddagen för kontroll av grej på kinden. Vilket gjorde att T har varit ledig idag!

Jag hade hoppas på att de skulle skära bort grejen men de tog bara ett prov på den och skickade iväg. Om jag vill ha bort den och ett ärr där i stället fick jag kontakta en privat läkare. Så jag ska ta mig en funderare om jag behåller den eller om det får bli ett ärr. Först och främst får vi se om provet är positivt eller negativt.

Men sedan blev resten av dagen en härlig vardagsdröm! Vi tog barnvagnspromenad i solskenet. sedan fortsatte vi med att äta lätt lunch på ica maxi och handla nästan helt ensamma. Åka hem mysa hela familjen och bara vara! Nu när jag läser vad jag skriver kan det verka som jag är ironisk men det är jag inte. Jag tycker verkligen de varit en helt fantastisk dag (förutom hudkliniken) Älskar mitt liv!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela