Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Semestern gick fort!

Publicerad 2013-07-15 12:26:50 i Huset,

Sex veckor bara sprang iväg... Idag är första arbetsdagen för Tobbe. Kändes tomt här hemma i morse när jag och My vaknade och hon sa paaappaa.. Jag fick svara.. Pappa jobbar :(

Ser man på allt vi hunnit gjort här hemma under de här veckorna känns det lite bättre... Grävt ned vattnet till gäststugan, fixat klar trädgården och byggt ett trädäck! Vi har även hunnit med att vara lite lediga. Husbilsweekend, Furuviksparken, taste of africa och sol och bad är ett par utflykter. Det har varit bra, även om jag gärna varit ledig minst 6 veckor till tillsammans.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela