Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Hemmets lugna vrå.

Publicerad 2013-01-19 22:57:47 i Allmänt,

Sitter i soffan, elden sprakar i kaminen att vara hemma med familjen slår det mesta! Borta bra men hemma bäst passar bra i mitt liv.

Det var ju fantastiskt att komma hem till lilla My idag. Dock var hon snorig och febern har kommit smygande under kvällen. Hon är ändå en energiknippe i vaket tillstånd vilket är skönt. Hoppas att hon inte blir sämre och smittar ned oss.

Nu ska jag titta vidare på ursexiga Johonny i Dirty Dancing.. Fast jag redan kan filmen utantill kan jag se det flera gånger till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela