Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Styrketräningen

Publicerad 2013-02-11 11:59:14 i Viktkampen,

Träningen går bra jag känner mig redan starkare i kroppen! Om det är inbillning vet jag inte men känslan finns där. Kör ca 5 pass hemmaträning i veckan, ambitionen är att köra varje dag men har inte lyckats ta mig tid vissa dagar.

Kosten går sådär. Efter kakbak, pizza och ostbågar i helgen känns det kanske lite väl långt från sallad och morotsstavar.

Men en del av två är iaf på banan. Efter tjockistisdag, alla stjärtans och helgens 1 års firande blir det skärpning! Big time... Så mina svällande muskler syns! Haha!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela