Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Sövt pappa och barn

Publicerad 2013-02-12 21:25:13 i Allmänt,

Ja, här sitter jag själv i soffan. Känns lite konstigt. Eftersom vår dotter har varit lite av en kvällsuggla kändes det annorlunda när hon kastade in handduken vid 20.00. Pappan kastade sin ca 30 min senare. Snön faller vilket betyder nattarbete för den fina sambon därav tidig sänggång.

Jag har svullnat semla på kvällskvisten och bakat. Bakningen av citronrutor gick väl inte direkt enligt planerna. Rev mig ordentligt på tummen när jag rev citron vilket är en väldigt dålig kombo! Aj! Efter lite omplåstrande av snäll sambo gick det inte direkt bättre. De vart lite konstiga på ytan och lite torra men smakade ändå gott. Minus i husmorsboken.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela