Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Biltur på en fredag.

Publicerad 2013-02-02 00:26:29 i Allmänt,

Skulle till Sandviken och hälsa på vänner ikväll och jag kom fram tillslut! Dock efter en liten omväg på ca 7 mil..

Istället för att svänga av E4 missade jag två avfarter innan jag 10 M efter det var försent insåg att jag borde svängt av. Så det var bara att glatt ta en tur till Hagsta och vända innan jag kunde ansluta med mina vänner.

Hur kunde det då hända? Många aspekter... nämligen Att jag hade en halvless tjej i baksätet. Sen var jag lite stressad för att jag redan var sen. Irriterad på en bil framför som körde som en snigel och helt övertygad om att jag redan var på riks 80 och strax skulle passera köpis. Ingen bra kartläsardag helt enkelt!

Nu är jag iaf hemma, utan omvägar. God natt!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela