Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Statsbesök

Publicerad 2013-04-12 18:19:02 i

Efter många dagar hemma drog jag på mig skinnpajen och for med My in till stan Idag. Köpte kläder för utomhuslek till My, så nu är hon redo att hoppa och kladda i alla vattenpussar. Vi våldgästade även världensbästa mormor på hennes jobb och åt lunch. Mycket lyxigt! 
 
När vi kom hem satt jag i soffan och tänkte.. Snart kommer Tobbe hem, fredagsmystime. När mobilen ringde. Vattenläckage i Sandviken han blir sen hem. Han har fortfarande inte kommit. Men jag hoppas han kommer hem nån gång iaf så jäklar ska det fredagsmysas!! :) I morgon ska vi mysa ännu mer då firar vi 4 år tillsammans! Trevlig helg!
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela