Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Doften av pioner...

Publicerad 2012-07-02 20:15:21 i Allmänt,

sprider sig i hemmet. Fick en bukett av Mys polare Gurkan förra veckan, med pioner. Nu har de slagit ut, de doftar fantastiskt. De slog mig hur mycket jag uppskattar en egen plockad bukett. Blir så personligt. My fick även en badanka från polaren Åke, den blinkar i vattet, uppskattades mycket idag vid badet av både dotter och mamman.

För övrigt rullar dagarna på. Vardagarna är rätt lika varandra.  My har börjat smaka på vår mat. Om ca 1.5 månad är det dags för smakprov, de ser jag verkligen fram mot.

Snart har T semester de blir roligt. Då får vi umgås hela lilla familjen.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela