Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Opraktiskt...

Publicerad 2012-02-04 13:37:44 i Allmänt,

- Att inte kunna stänga jackan när det är -15 grader ute, för att magen är ivägen. Tjocka tröjor fixade så jag ändå kunde ge mig ut i den vackra vinterdagen.

- Att vakna 5.00 när man är ledig, dock skönt att somna om på soffan.

- Att vilja hitta på något men inte ha så mycket förslag på vad.

- Att bo i stan när de är sånna här fina dagar. Jag har sagt de förr och säger de igen, jag älskar att bo på landet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela