Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Innan helgen är vi nog en till.

Publicerad 2012-02-13 17:03:44 i Allmänt,

Det tror jag. Men vi får se. Har varit på kontroll idag. Allt såg bra ut men de är lite fundersamma över mitt blodtryck. Så vi ska tillbaka igen på onsdag.

Jag gjorde även en sak som bara jag kan lyckas med. Man lämnar urinprov för att kolla äggvitan. Jag var in på toa för att kissa i den lilla plastmuggen. Gick bra. Tvättade händerna och så skulle jag gå och lämna mitt prov. Vad gör jag.. jo, jag tappar muggen. Ut far allt mitt kiss i tvättstället (som tur var) De var några droppar kvar på botten. Som tur var för blåsan var tömnd för tillfället :) Jaja, typiskt mig.

Nära nu, mycket nära känns väldigt spännande och lite nervöst.

/M

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-02-14 07:57:58

HAHAHA! Du är inte ensam om den toaupplevelsen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela