Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

På stan..

Publicerad 2012-04-17 10:45:06 i Allmänt,

Jag var på stan igår för första gången på över två månader, de är lite annorlunda att rodda runt med barnvagn istället för att knalla omkring själv. Men de var väldigt mysigt. Jag och My fikade med Anna och Maja, dock ingen latte. (Uttrycket lattemamma stämmer därför inte på mig)

Sen måste jag bara säga att jag älskar kappahls barnkläder för de allra minstan Newbie. Skulle vilja ha allt! Mjuka och fina färger. Så om de är någon som vill köpa present till My så gillar vi alla dessa kläder, lite smakprov:

 

Jag måste ge mig ut på stan och shoppa till mig själv också.. ska införskaffa mig lite praktiska plagg för att underlätta matning under utflykter. Jag har fortfarande inte riktigt fått in tekniken på att slänga fram tuttarna smidigt och diskret. ;) 

/M

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-04-17 11:55:39

Det är inget fel på att vara festismammor som vi! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela