Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Väntar på rörmokaren..

Publicerad 2011-09-30 08:38:13 i Allmänt,

... då får man vänta säger alla. Jag hoppas på annat i detta fall. Idag ska han börja fixa vatten till nya badrummet. Vi får se om han hinner klart idag. Alla rör ska bytas ut till en större dimention och sen ska det in en ny varmvattensberedare. Vi får väl se hur långt han hinner.

Jag är även hundvakt. Min "lillebror" Bisse ligger och sussar sött på soffan. Han trivs verkligen här. Jag trivs att ha honom här.

I övrigt spänner det och gror(hoppas jag) i min buk. Jag blir tjockare och tjockare.. nu är jag så pass så folk vågar fråga om jag är gravid. Kan ju vara lite känsligt om man inte är gravid. Men nu är det ju så att de är en bulle på gäsning.

För övrigt har jag som ambition att höstpyssla i trädgården idag. Vi får väl se hur det blir med den saken, de är ju underbart väder så jag knallar nog ut snart!

/M

Kommentarer

Postat av: Jess

Publicerad 2011-10-02 14:01:53

Va fan, mig törs de fråga ändå?! Senast förra veckan frågade en kollega "Men Jessika, du är väl inte också gravid" när jag satt och pöste i soffan. Jag bara: "Eh tack! Nä, men jag åt nyss lunch!"

Postat av: Maria

Publicerad 2011-10-03 20:30:34

Frågade de dig? oj.. då måste jag varit gravid typ hela mitt liv ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela