Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Bubbelkopp inomhus...

Publicerad 2011-09-22 21:25:11 i Huset,

Oj vad det närmar sig... all panel i taket är på plats (nästan). Hallen är kvistlackad, två gånger. Nu ska de bara kvistlackas i två rum till sen är de målning.

Badrummet har målat tak, tvättställ på plats och badkaret inburet, dock inget vatten och el än...

Nyfikna?? De får ni vara ett tag till... hehe!

Vi har de valda tapeterna här och plastmattor till hall och sovrum är också på G.

Jag är så lycklig att jag snart kommer kunna gå på toa inomhus. Slippa gå ut i gäststugan. Sen att jag kan krypa ner i ett varmt smått bubblande badkar i höstmörkret de blir bara grädde på moset. Åh vad jag längtar till invigning :P

Jag har redan börjat köpa på mig lull lull till badrummet.. alltså piff, lyktor och sådant. Jag har en klar bild i huvudet hur bra det kommer bli!

Nä om man ska lägga sig snart, har tvättat av kakel idag.. lär nog göra de fler gånger tror jag nog.. Det är nog ett evighets göra.

Ni för helt enkelt nöja er med en bild på mig sen jag var makeup modell i veckan :)

/m

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela