Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Toa OCH dörr..

Publicerad 2011-10-08 11:14:02 i Allmänt,

Nu har jag gjort premiär kissningen på nya toaletten! Nu med dörr på plats också, inte illa. Förhoppningsvis kanske vi kan få till det klart i badrummet i helgen. Sen är det piff som gäller. Underbart!

Svärfar har varit här hela veckan och gjort stora insatser, är så tacksamma. Det är så snällt. Så nu är det snart bara tapetsering och lister kvar. Det närmar sig. Ska bli så skönt när man kan städa av och sen kunna få ha det så. Hela huset är galet stökigt nu.

Så i helgen blir det stora ryck här hemma. Så vi kommer en bit på vägen. VI har redan målat och grejat.  Vi har precis haft kaffepaus, Nu ska jag göra ett ryck i tvättstugan så jag får ordning på mina kläder.

Sen mer målning. Livet är härligt just nu!

//Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela