Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Slutat tävla i Bugg och lovord till MIO möbler

Publicerad 2011-01-02 16:20:41 i Huset,

Jag och Peter har bestämt oss för att sluta dansa. Jag ska sluta tävla som de känns nu. Känns lite konstigt att inte vara anmäld på någon kurs i höst, var några år sen om jag säger så. Men så är det satsar på att vara kursledare under 2011.

Sen måste jag berömma MIO också. Vi köpte en soffa där för ungefär ett år sedan. Vi har reklamerat den 3 gånger. Sista gången gjorde de ett återköp vi fick pengarna tillbaka och möjlighet att köpa en ny soffa var vi ville. Vi hittade dock en soffa på MIO som var rätt lik den vi har haft i utseende som vi gillade så vi bestämde oss för den. SÅ nu sitter jag här i skrivande stund i våran nya soffa. Vi fick även 3 st dukar och 6 stycken stora block ljus för att vi har haft sånna stora problem med vår soffa. Jag är så glad att vi fick sådan härlig och bra hjälp från MIO de har skött detta exemplariskt. Det är vädligt frusterande att behöva reklamera sin soffa tre gånger MEN så som MIO skött detta så har vi ändå en härlig känsla i kroppen. Produkter kan vara dåliga men sålänge man kan få bra hjälp när man får problem får man stora plus i boken. Speciellt hos mig! 

Elda butiken får dock inte lika bra omdömme från mig. När vi beställde vår nya kamin lovade han montera in den i början av dec. Det slutade med att de kom veckan före jul och höll på i tre dagar. Så vi hann inte få den besiktad av sotare innan jul. Nu är det dock besiktad så nu eldas det förfullt.




Gammal                                                     NY

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela