Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Rödblommig och receptfiske!

Publicerad 2011-01-23 12:53:43 i Allmänt,

Vilken härlig dag... vi tog precis en promenad rund byarna. Mysigt att promenera här man hejar på alla man möter.. ibland stannar man till och pratar lite mera.. De är verkligen trevligare här än att ta en promenad i stan.

Idag tänker jag nog laga lite kycklinglasagne.. har äntligen fått tummen ur och lagt in fler rätter i den vanliga matlagningsslingan... i vanliga fall snurrar jag runt på 7 rätter kanske.. men de senaste dagarna har jag lagat sådant jag inte gjort förr.. vilket gör matlagningen roligare. Jag vill gärna ha recept på goda maträtter och gärna bakverk också, älskar att baka. Är de någon som har något bra tips mottages de gärna på:
[email protected]

/M

 

 

Kommentarer

Postat av: Patrik & Linda

Publicerad 2011-01-23 16:25:27

Med tanke på hur otroligt stort ert kryddförråd var under julhelgen, så kan jag bara komma på pannkakor som maträtt. Man behöver ju inga kryddor till det. Recept finns på www.arla.se.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela