Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Ny frilla...

Publicerad 2011-01-15 21:51:56 i Allmänt,

Eller en ny gammal... jag trivs verkligen i den här frisyren och färgen, grymt skönt att vara nyklippt.

Nu har jag städat ut julen, kan inte låta bli att tänka på min uppväxt när de är tjugondaknut. Jag har nämligen växt upp med en mamma som var grym att göra maskeradkostymer, vilket hon gjorde varje år runt den här tiden. I Tobo går man nämligen något som heter knutgubbe. Man klär ut sig till vad man vill och knackar dörr och tigger om godis...  GRYMT roligt!

/M

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-01-17 13:16:44

Jag blir såå glad när någon uppmärksammar knut. :) Ingen är "uppe" vet ju vad det är :P

Älskar att vi kommer från samma håll! ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-01-24 22:58:10

Ha ha ja tänk vad kul vi hade på den tiden när vi klädde ut oss och fick gå SJÄLVA i Tobo och knacka på dörrarna:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela