Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Kreativ på beställning...

Publicerad 2011-01-25 15:57:11 i Allmänt,

Är svårt, vilket kan ställa till det lite i mitt yrke. Om jag har en dålig dag är de jätte svårt att hitta på någon finurlig lösning på display. Idag har det dock gott bra.. de har rullat på fin fint. Hoppas de gör så hela veckan.

Jag har kommit på en engenskap hos mig själv.. jag har jätte svårt att följa recept. Speciellt när jag lagar mat... då brukar jag ALLTID krydda lite extra eller med någon annan krydda... fast jag inte vet hur de smakar så som de är tänkt.. men jag vill lixom piffa till de.. ibland går de rakt åt skogen, men oftast blir de gott.. och JA Partik jag har fler kryddor än salt och peppar.. faktiskt!

nä mot fika och bio...

fridens!

/M

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-01-26 09:02:40

Men Maria..som den smarta kvinna du är så får du väl spara en idé från de "bra dagarna" på jobbet... Gömma dom i stolsdynan och plocka fram dom när idétorkan är som störst? Du kommer ju få löneförhöjning för du jobbar så bra! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela