Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Slutat tycka synd om mig själv..

Publicerad 2011-02-03 18:23:07 i Allmänt,

... och börjat tagit tag i min kropp... Nu får de vara slut! Slut på att tycka synd om mig själv, sen missfallet har jag tyckt väldigt synd om mig själv. Detta har resluterat i mycket choklad och chips vilket i sin tur resluterat i en lite för frodig kropp. Men nu ska jag ta tag i de ordentligt.

Gymkort inhandlat. (Jag vet att de inte räcker att köpa det)

spinning avklarad en gång.

två pass bokade under resten av veckan (fre, sön)

Har även buggat loss ordentligt i onsdags.. så nu jäklar!


/M

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-02-05 11:02:02

Hur gick det med zumbavideon? Jag ska försöka hinna testa det här på simhallen och se vad det är.

Hejar på dig att det går bra med träningen. Kör hårt!!

Postat av: Maria

Publicerad 2011-02-05 14:43:17

Jo, jag kör lite zumba framför tven också.. men de är svårt tycker jag.. har lite problem med kordinationen..kul dock... men lättare att cykla :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-02-06 22:23:52

Härligt tjejen!! Jag kommer i vår när jag ska få bort alla kilon som har satt sig på röven:)) Kan bli spännande..asg

Kramens på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela