Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Åker skidor...

Publicerad 2011-02-27 11:51:02 i Allmänt,

.... i soffan. Efter en helt underbar spontan kväll hos härliga Lisa igår med korv och makaroner och härliga vännerssällskap är jag lite seg idag! Men kul kväll helt klart!

Tiden räcker inte ritkigt till.. nya livet med spinningen tar en del energi, dock ger den annan typ av energi. Nu har vi kört i en månad ungefär. Ska väga mig i morgon så får vi se vad träningen har gett! Skönt att vara igång iaf..

I övrigt trivs jag med livet! Har underbara människor runt omkring mig nästan överallt!

//Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela