Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Tiden som snöänka närmar sig..

Publicerad 2011-12-05 19:38:53 i Allmänt,

ser ut som allas önskemål om snö närmar sig. De blir nog en del snö i veckan. Då slog det mig.. snöänka är vad jag kommer bli. Tobbe jobbar ju med de vitaguldet som han kallar det. Jag kallar det ensamtid. Fast jag är ju inte ensam jag har ju sällskap, även om den lilles störtsta intresse just nu verkar vara att få den gravida kvinnan att gå och kissa. Känns som misstänkt välriktade kickar.  

Ja, som sagt vintern är påväg.. de slår mig att den kommer nog vara kvar i februari. Tänk om tobbe får komma och hämta upp mig med traktorn. Var ska jag åka, i skopan? :) haha.. nädå tror nog de kommer lösa sig hur bra som helst. Som jag förstår det så säger det inte plopp, utan man lär få en förvarning att något är på g, eller förvarning och förvarning... man får några timmar på sig att "värma upp"

/M

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-12-07 20:29:45

Jag hoppas du slipper värma upp i 14 timmar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela