Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

plusgrader...

Publicerad 2011-12-04 21:43:45 i Allmänt,

Temperaturen pendlar runt nollan. Upp och ner.. De finns ingen snö kvar... men de blir frost om nätterna.. andra advent idag, jag skulle som så många andra uppskatta lite snö nu. De var dagens väder...

För övrigt händer de en hel del nu, i helgen har julbord och bröllop stått på schemat. Mycket bra helg. Mycket vackert brudpar. Grattis igen herr och fru Allard!

Julen närmar sig med stormsteg och leverans av liten likaså... Dock undrar ja om vi inte fick godkänt på föräldra utbildningen som vi precis avslutat. För vi blev kallade till en ny grupp med start i Januari. Måste blivit något fel.. Ska ringa och avboka oss. En gång räcker. Man kan iaf inte förbereda sig på de som komma skall. 13 februari förväntas den lilla komma, om den är punktlig.. vilket jag inte väntar mig.

Nä, nu ska jag ladda inför en ny vecka. Spännade att se vad den har att erbjuda.

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela