Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Poff, fyra veckor bara försvann..

Publicerad 2011-08-25 12:47:00 i Allmänt,

någon som har sett mina semsterveckor? Det har gått fort, inte så förvånande direkt.. Men fyra långa veckor bara försvann. Ska jag vara ärlig skulle jag kunna tänka mig att ha fyra veckor till. Men vem vill inte ha längre semester? Men jag har haft en bra semester, inte gjort så mycket i resväg, men det har hänt mycket här hemma. Det har varit en härlig sommar, spännande, pirrig och annorlunda. Nu ska jag ta vara på de sista dagarna innan måndagens äventyr.

För övrigt hoppas jag kunna gå på toaletten inomhus om ca två veckor :)

Igår var det kursstart också.. grundkurs. Liten men härlig skara människor, blivande buggkungar och Buggdrottingar! Galet vad mycket sprallig energi det ger att hålla kurs. Även om det tar alla annan :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela