Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Kursledare

Publicerad 2010-09-12 11:20:12 i Allmänt,

Har jag numer blivit, på onsdagar har jag kurs för nybörjare i bugg. Oj vad duktiga de blivit redan efter två gånger.. Kul är det också.

Jag och Tobbe har skaffat oss en ny dator också.. en gemensam.. nu ska bara foton och andra saker flyttas över. Sen ska jag fråga en snäll vän på jobbet också om han skulle kunna tänka sig att hjälpa till med div. program.

Igår hade jag en skit dag kan man säga.. vi åkte ur vår första tävling för säsongen direkt. Sedan fick Peter jordens njurstensanfall påvägen hem så kvällen spenderades på jouren. Men men så fick de vara.. han fick komma hem efter en spruta i röven.

Tobbe håller på att tapetserar gäststugan.. de blir bra tror jag.. dock sa han att han nog skulle kunna bli lite irriterad om de inte gick som han ville (första gången) så jag ser till att hålla mig undan.. ska hitta på något annat pyssel... Måste börja göra att göra listor tror jag.. för jag börjar bli så ofantligt snurrig.. åldern?

Har jobbat två veckor efter semestern.. galet vad tiden går fort..

/M

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela