Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Inneboende?

Publicerad 2010-09-23 18:00:07 i Allmänt,

Dåtid:

Klockan ringde kvart i fem på morgonen, min tanke var en pigg promenad innan jobbet. Dock blev så inte fallet. Jag plockade fram en sticka och vad visade den nästan på en gång... ett härligt +! Istället för promenad så gick jag tillbaka till sängen och hämtade min kära sambo, sa ingenting visade honom stickan och sa... vi är med barn!

Nu har det gått en lång tid sedan denna morgon, vi är fortfarande med barn och magen börjar puta ut!

Jag vill här meddela att jag ska bli mamma i vår, och min kära Tobbe ska bli pappa, jag är säker på att han kommer bli en fantastisk sådan!!

Jag har alltså en bulle i ugnen, något på gäsning, jag är på tjocken, jag är på smällen, jag är havande, helt enkelt gravid!

Ville bara tala om detta ;)

/M

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-09-23 19:22:10

GRATTIS!!!!! Gud fick rysningar när jag läste!! Ni kommer bli underbara föräldrar! Puss o kram till er bägge!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-24 00:45:16

Grattis!!! Gud vad roligt, jag förstår känslan den är lika underbar oavsett vilket nr i barnaskaran det är...

Själv väntar vi vår 3e i början av maj :)

Postat av: Lojsan

Publicerad 2010-09-24 09:52:17

FÖR jag ska bli mooooster!!! Nästan ialla fall =). PUSS OCH KRAM

Postat av: Petra

Publicerad 2010-09-25 22:04:55

Åh, va roligt! :-) Stort GRATTIS!

Ja, då får vi se när vi har vägarna förbi Norrland och ni är tre som vi får hälsa på i ert fina hus :)

Postat av: Anette

Publicerad 2010-09-26 08:19:11

Ni kommer bli världens bästa mamma och pappa! och jag kommer bli världens bästa barnvakt ;)

Puss och Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela