Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Börjar jag bli gammal?

Publicerad 2010-09-19 18:47:38 i Allmänt,

Jag säger ofta saker som:

- oj, vad tiden går fort!
- Hoppsan Kerstin!
- Vad härligt det är på landet.

Sen är jag sambo, bor i villa samt kör kombi lite titt som tätt.. så jag kan nog besvara frågan själv! JA, jag börjar bli gammal!

I helgen har UNDERBARA Danne hjälpt oss med att få till en fasadbelysning på huset, satan vad bra de blev mycket bättre än väntat till och med! Tobbe var även han duktig igår, de höll nästan på hela dagen. Medan jag var hemma fru.. passade hund, diskade, tvättade och städade.. fixade lunch (grillad hamburgare) och Middag som blev favorit rätten Fläskfilé med klyftpotatis, morrötter och kålrot med mycket trevligt sällskap (dock är väl denna dag också ett tecken på att åldern börjar ta ut sin rätt!.. På kvällen blev det en härlig kväll i byn med musik av den fantastiska trubaduren Krister Fridh! Jag vann första pris på lottringen... Koskenkorva Lingon.. ska bli gott.. så småningom!

/M

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-09-19 21:13:49

Hej! Kan du inte ge dig ut någon kväll och fota huset med belysningen och lägga ut på bloggen, så att även vi i Stockholm får se hur bra det blev.

Ha det bra så ses vi snart.

Postat av: Maria

Publicerad 2010-09-19 21:55:12

Jag lovar!! De är tanken.. dock inte ikväll de är lite för kyligt nu... Ha de så bra.. vi ses snart.. Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-09-24 07:27:04

Så småningom:) ja de borde man fattat ju:D Stora bamse kramar till er 3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela