Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Uppdelning av tjänster...

Publicerad 2010-10-18 17:39:48 i Allmänt,

Jag har precis lagat mat.. De blev något nytt som vi inte ätit förut.. gott eget hopkok.. sweetchilikycklingpasta.. Nu diskar Tobbe.. så ser våran arbetsfördelning ut, oftast. Inte på fredagar för då lagar Tobbe mat och jag diskar.. För fredagsmaten är ju (som jag nämt förut) stuvade makaroner och falukorv på menyn.. MUMS..

Magen börjar ta i om jag ska knyta skorna nu.. jag undrar om de är två som ligger och tar plats eller om de helt enkelt är så att de är en liten bebis och massor med choklad som har format sig på framsidan av kroppen! ;)

/M



Kommentarer

Postat av: Maria Karlsson

Publicerad 2010-10-18 18:09:12

Jättefin blogg :) Gillar färgerna :D

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-10-18 18:35:29

Hur är det med dig idag sötnos? :)

Postat av: Christian

Publicerad 2010-10-18 18:40:01

Hej på dig!!

Jag gillar verkligen din blogg, man känner din charm i din text..du och Tobbe känns som ett sådant där gulligt par...snacka om att jag har fördomar som får den här känslan av att läsa lite i din blogg,men men...



Ååååå, vad härligt att ni ska ha barn.

Jag och min fru längtar efter barn...



Ha det bra!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela