Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Mycket i huvudet!

Publicerad 2010-10-03 10:50:48 i Allmänt,

Tråkigheter på jobbet har skuggat min vecka! Men som sagt, de är bara att bita ihop.. i vår blir de mammaledighet.. sen får vi se läget!

Annars känns de som om jag är gravid i månad 6.. magen är så svullen.. men härligt ändå... ÄLSKAR den här känslan!

Saknar mamma och pappa.. var lite för längesen jag fick krama dem nu!

Men jag ser verkligen fram mot nästa helg.. Jerry på Tyrol... ska bli så skoj att träffa Patrik och Linda också.. var längesen de också!

Men snart aktion!

Först favorit målet... frukost!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela