Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Magen i halsgropen!

Publicerad 2010-10-07 16:52:10 i Allmänt,

Är ett nytt fantastiskt ordspråk som jag råkade säga en svag stund på jobbet...när jag försökte rätta till de hela sa jag... nä, halsen i maggropen.. de gjorde såklart saken ännu värren.. men det jag menade var.. Hjärtat i halsgropen.. lätt såhär i efterhand.

Igår hade vi umgänges dag med jobbet, blandade känslor rör de hela.. MEN de var en riktigt härlig kväll... vilka härliga människor jag är omgiven av... vi Bowlade och tog ett depåstopp på Mocca för att sedan spela biljard. Sist men inte minns spenderade vi kvällen på Gefle gourmé service.. lagade mat och åt den tillsammans.. dock med ett par riktigt duktiga kockar till hjälp.

Jag gjorde nog min bästa serie någonsin i bowlingen.. 167.. jag är rätt mallig.. även om jag antagligen är sämre än många andra ändå :)

Nä om man ska se vad kvällen har att erbjuda.. jag är ledig i morgon då blir de trädgården som ska pysslas om.. sen blir de Stockholm i helgen.. JERRY WILLIAMS på Tyrol... Underbart!

/M

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela