Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Halloween och Sugar-i hetaste laget!

Publicerad 2010-10-31 21:30:32 i Allmänt,

ÄNTLIGEN, jag säger äntligen har Sverige lyckats fira Halloween när resten av världen firar det! Nämligen denna helg! Så ni som tänkte spöka ut er nästa helg är förstent ute, ni får vänta ett år till, för ni har missat de.. nästa helg firar vi nämligen den svenska traditionen Alla helgona...INTE Halloween!

Phu så nu har jag fått de sagt!

Helgen har varit UNDERBAR.. super trevlig middag med härliga grannar i fredags! Resa till Stockholm som innehöll fika, middag, musikal igår och 4D bio om vulkaner och en fika i Kaknästornet idag! Mycket trevlig helg.. Tackar hotell Råcksta för härligt motagande :)

Vad de gäller SUGAR- i hetaste laget så rekommenderar jag den verkligen! OJOJ Henrik Dorsin i högform... han och Jonas Malmsjö utgör en fantastisk duo.. Mycket imponerade dansare också... eller var de akrobater!? GRYMMA...En höjdpunkt var helt klart dessa manliga mäns ena dans i början av musikalen min haka låg på golvet efter detta nummer! Så bra betyg får den, förutom att den tog slut alldeles för fort!

Nu blir de mys i soffan med min kära.

/M

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela