Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Vackra vinter på första advent!

Publicerad 2010-11-28 12:46:40 i Allmänt,

Idag är det första advent! Tiden bara rusar iväg. Tiden läker alla sår sägs det, jag börjar tro de är sant. Kanske inte alla sår men allt går lättare med tiden. Visst kan det hugga till lite i hjärtat när man ser någon mage som är ungefär lika stor som jag skulle varit nu. Men jag känner mig stark, stark och redo.

För er som är lite oroliga ang mitt surfitte utbrott så gick de bra, Tobbe hade inte ens reflekterat över att jag var sur i telefonen, jag kanske är dålig på att vara sur! Dock bad jag honom ändå om ursäkt och förklarade situationen!

Igår var vi och tävlade i Bugg i Tierp. Vi kom fyra och fick med oss en poäng. Det får vi vara nöjda med, men självklart hade det varit roligare att hamna på pallen!

Vilken vacker vinter dag idag... har precis varit ut och skottat så jag är lite rödblommig, de har kommit en hel del snö. Hoppas det får ligga kvar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela