Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Huslig...

Publicerad 2010-05-05 21:40:45 i Allmänt,


Så inni attan... Lagar mat nästan varje dag, bakar, pysslar i trädgården.. Ja, de är mina nya hobbys...
Pengarna läggs på blomkrukor och trädgårdsblommor istället för andra lyxvaror.. MEN, nu ska jag passa på att klaga lite på hur galet dyra alla blommor är!
Annars då? Ja mitt sista inlägg var om min kidnappning av min kära.. Fredagen samma vecka var de jag som blev super överraskad..
Vi hade varit också tittat på utemöbler till våran altan (också satans dyra saker allting) så for vi hem till skogen.. jag kände mig lite seg så jag lag mig på soffan. Dock fick jag inte ligga där länge.. Tobbe börja säga åt mig att gå och duscha.. va, sa jag varför då? -Du luktar illa var svaret... jaha? sa jag frågande. Sen verkade han sugen så då gick de med ilfart in i duschen för uppfräschning så att säga..
När jag kliver ur i min nakenhet står han där med 3 röda rosor och säger:- Vi ska inte äta korv och makaroner idag, (en fredagstradition vi lagt oss till med) Så fortsatte han: -Vi blir snart hämtade så ska vi in till stan och äta på Mathildas.. MUMS.. vilken överraskning och vilken mysig och härlig kväll! Röding till förrätt, oxfilé till varmrätt och kanske den godaste efterrätten jag ätit, päron, choklad, fläder var smakerna dock var den även den minsta efterrätten jag någonsin ätit, iof hade säkert tjusningen försvunnit om de kommit in med en full-stor djup proppfull talrik!
Jag fick veta sen att han hade funderat mycket på hur han skulle få in mig i duschen utan att jag skulle förstå något.. Och tydligen var de bästa sättet att locka med sex.. snacka om att man är  lättlurad ;)
/M
Så inni attan... Lagar mat nästan varje dag, bakar, pysslar i trädgården.. Ja, de är mina nya hobbys.
Pengarna läggs på blomkrukor och trädgårdsblommor istället för andra lyxvaror.. MEN, nu ska jag passa på att klaga lite på hur galet dyra alla blommor är!
Annars då? Ja mitt sista inlägg var om min kidnappning av min kära.. Fredagen samma vecka var de jag som blev super överraskad.
Vi hade varit också tittat på utemöbler till våran altan (också satans dyra saker allting) så for vi hem till skogen.. jag kände mig lite seg så jag lag mig på soffan. Dock fick jag inte ligga där länge.. Tobbe börja säga åt mig att gå och duscha.. va, sa jag varför då? -Du luktar illa var svaret... jaha? sa jag frågande. Sen verkade han sugen så då gick de med ilfart in i duschen för uppfräschning så att säga.
När jag kliver ur i min nakenhet står han där med 3 röda rosor och säger:- Vi ska inte äta korv och makaroner idag, (en fredagstradition vi lagt oss till med) Så fortsatte han: -Vi blir snart hämtade så ska vi in till stan och äta på Mathildas.. MUMS.. vilken överraskning och vilken mysig och härlig kväll! Röding till förrätt, oxfilé till varmrätt och kanske den godaste efterrätten jag ätit, päron, choklad, fläder var smakerna dock var den även den minsta efterrätten jag någonsin ätit, iof hade säkert tjusningen försvunnit om de kommit in med en full-stor djup proppfull talrik!
Jag fick veta sen att han hade funderat mycket på hur han skulle få in mig i duschen utan att jag skulle förstå något.. Och tydligen var de bästa sättet att locka med sex.. snacka om att man är  lättlurad ;)
/M

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-05-07 08:26:35

Han känner dig väl och vet vad han ska locka med;) Gud va mysigt, lät otroligt gott! Hoppas allt är bra med er i skogen, måste verkligen ses snart, var ju evigheter sen. Håller själv på att kollar på lite blommor och sånt och de är verkligen svindyra. (Speciellt för mig, för jag dödar dem så fort):)

Ha de bäst kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela