Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Snurr snurr i huvudet..

Publicerad 2010-03-01 23:13:59 i Allmänt,

I natt har jag drömt att jag har varit kursledare i bugg, HELA natten... kan bero på att vi var på del ett i KLK (Kursledarutbildning) i Härnösand i helgen. GRYMT roligt men trött i hjärnan nu efteråt..

Idag har jag gjort något av de jag hatar mest... betalat räkningar.. usch och fy och svordomar.. MEN jag betalade min sista hyra för lägenheten.. eller halva min sista hyra för lägenheten... på söndag går flyttlasset och på fredagen efter sån lämnar jag ifrån mig nyckeln.

Annars så kan man säga att de snöar... hela tiden. Hur mycket snö finns de? De kan sluta snöa nu... och alla som går och pratar om att de vill ha vår... URSÄKTA mig men hur ofta (även de årenen som vi har jätte lite snö) har vi vår i FEBRUARI???? Eller ok första mars.. :) Så ni som väntar på våren får nog vänta ett tag till.. Jag tänkte njuta av det härliga vintervädret.. men mer snö behöver de inte komma :P

/M

Kommentarer

Postat av: Karolina

Publicerad 2010-03-02 00:03:10

KLK ... det e' grejjer det ... kul hade vi :P



Kram

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-03-02 09:08:00

Ja de här med snö.. Verkar inte ta slut! Men en härlig vinter har det varit! Jag måste komma o hälsa på er i er nya lya snarast!! funderar även starkt på att hänga med på tävlingen på lördag! Lite party på det kanske?!??! Hihihi.. KRAM

Postat av: Från mamma

Publicerad 2010-03-04 13:39:05

Vad mycke snö ni har och så mysigt ni kommer att få där i huset.

Postat av: Miss*E*

Publicerad 2010-03-04 17:29:05

va mysigt d ser ut! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela