Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Vitt i gräset..

Publicerad 2010-06-09 21:16:08 i Allmänt,

När jag tittar ut genom fönstret. Som tur är beror detta inte på frost eller snö.. utan de vita på hela framsidan är blomblad, blomblad som fallit ner från de högblommande äppelträden!

Tittar lite längre bort där strosar ett katt på grusvägen. Solen skiner och fåglarna kvittrar... ja livet på landet, där hör jag hemma!


Nä nu ska jag fortsätta skratta åt myggan på andra sidan rutan och återgå till soff-läge.. eller så kanske de blir till att surfa runt lite på webben.. hehe..


Läste föresten ett skämt i ett lokalblad idag:


Vet du vad man får om man korsar PMS och GPS, En grinig kärring som hittar dig överallt! HAHA den dåliga historien tyckte jag faktiskt var rolig... dålig humor, JAJAMÄN!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela