Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Modell-Maria

Publicerad 2010-06-07 20:44:21 i Allmänt,

HAHA... livet är bra underligt.


Den senaste tiden har jag varit bikini-modell på nian och modell för en dag i Stockholm! Tobbe gjorde mig sällskap.. alltså i Stockholm, han var inte bikinimodell :)


KM har även detta gått av stapeln där jag och Peter gick och vann.. mallig är jag nu.. lite.. förvånad och väldigt glad!


Potatisen växer så de knakar.. håller tummen att jag får färskpotatis till midsommar... och till sillen och nubben
-sillen


Vill man se våra otroligt fina fotografier (eh?) från våran modelldag så är de bara att komma förbi Kjessmansbo på en kopp kaffe och bildspel!


Jag hade en idé att vi skulle få ett fint foto på oss att förstora och ha som tavla.. Sa idén till Tobbe varpå han sa en riktigt Tobbe sak...Jaha, ska vi ha ett foto på väggen, så går vi ner 10 kg.. ska vi ha ett foto på väggen där vi är tjockisar då?? Tack för den..... han kan han... Men jag fick iaf som jag ville och detta foto kommer snart pryda våran vägg:

Romantiskt va?

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-06-07 21:15:37

Såååå fina ni e <3

Postat av: Dharmanna

Publicerad 2010-06-08 01:04:26

Underbart fint kort på er.. Ni ser ju så underbart kära ut ju..:) kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-06-08 08:22:24

Heeej! Men gud va fint kort, helt underbart:) Vi kommer gärna förbi någon dag:) När har du semester? Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-08 20:16:22

Åh, tack vad gulliga ni är... jag är iaf underbart kär och hoppas T är desamma =)



Emelie, ni är JÄTTE JÄTTE VÄLKOMMNA!! Jag har semester v.29 och v,32,33 och 34. Vi tänkte komma och hälsa på också nu när de är en nytillkommen i familjen!

Postat av: Helena

Publicerad 2010-06-29 23:50:15

Såååå fina !!! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela