Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Cykeltur...

Publicerad 2010-06-21 18:57:22 i Allmänt,

Nu är de luft i mina däck på cykeln så idag gjorde jag min karl sällskap in till stan på varsin stålhäst... ca 2 mil enkel resa.. De var skönt och lättare än vad jag trodde trots att de kändes som om man stod still i uppförsbackarna.. iof inte helt omöjligt att jag verkligen stod still heller... Konditionen är verkligen inte på topp!

Dock finns de en stor nackdel med att cykla när man inte gjort de på ett tag... pull-värk! Så ligga känns rätt långt bort om jag känner efter... Eller de är inte pullan och de är inte röven utan där emellan.. så nu gäller de att vänja sig burkar ju gå över!

Nu har jag iaf cyklat en gång!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela