Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Snö-änka

Publicerad 2010-01-31 11:13:04 i Allmänt,

Näää som många andra tycker jag faktiskt att de räcker med snö nu!! Även om jag är kluven i den frågan.. Jag gillar att de är mycket snö, jag tycker de är mysigt när de snöar...

MEN....Min karl försvinner nattetid, kommer hem trött, har dåligt med fritid.. Allt pga. snön... Han har nämligen snöjour och är ute och tar bort snön från stans trottoarer.. så faller de ny och han måste ut igen... Även om han själv absolut inte klagar då han tycker de är rätt bra att få in tid... Så gör jag de nu... lite iaf... Snö-änka är väl ingen hit direkt... även om de bara är och gilla läget :D

Annars är de en hel del saker som  händer nu... saker som jag aldrig trodde för ett år sen vid den  här tiden.. tänk vad livet är underbart! Jag är LYCKLIG!




Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-01 10:53:11

Härligt:D



Man ska vara lycklig när man har nån att dela livet med... Och jag håller med om att det snart får räcka med snö..Här snöade det tom inatt när det var -20..Inte klokt..



Ha de gött

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela